Arkiv måned: juli 2012

Wants!

Hei!

Sorry for at det kommer så sent. Skulle blogge før i dag, men så fant jeg plutselig ut at jeg skulle i familieselskap, så da rakk jeg det ikke. Bedre sent enn aldri...

Har egentlig ikke så mye interessant å blogge om. Er en del jeg har lyst å kjøpe for tiden, så jeg tenkte bare å lage ett innlegg med wants.
Alle bildene er direktelenker, så du kan bare trykke på bildet for å komme til varen.

//  Platekompaniet, 199 kr //

// Nelly, 374 kr (salg) //

// Nelly, 174 kr (salg) - tror denne ble utsolgt mens jeg laget innlegget, siden nå kommer jeg ikke innpå linken lenger, men måtte ha den med uansett //

// Nelly, 449 kr (salg) //

// Nelly, 349 kr //

// Nelly, 299 kr (salg) //

// Nelly, 100 kr (salg) //

// Ebay, 14.99 pund (ca. 145 kr) - vil ha denne i grå eller lilla //

// Vet ikke helt hvilke av disse jeg likte best, selv om det ikke er sånn kjempemye forskjell da - de til venstre er 17 cm og koster 24.44 dollar (ca. 150 kr) og de til høyre er 14 cm og koster 29.81 (ca. 180 kr). Begge er fra Ebay //

Kunne egentlig holdt på enda lengre, men for det første blir det nok litt kjedelig i lengden, og for det andre frister jeg bare meg selv enda mer. Siden jeg liksom ikke har all verdens med penger, tror jeg det er best å la være...

Hva synes du, og hva likte du best?

Hvilke av de to blåe skoene synes du var finest?

Publisert: 31.07.2012 @ 23:16 Kategori: Anbefalinger/tips Kommentarer: 2

ukens: rare fakta!

Hei!

Har ikke hatt "ukens" på flere uker nå, så det er vel på tide. Ideen til det jeg skal ha denne gangen fikk jeg fra Sophie Elise sin blogg, så hvis disse virker kjente så kan det være derfor.

// Bildene er tatt fra google, men teksten er satt på selv //
Sorry for litt forskjellig størrelse på bildene, men orker ikke å fikse det siden det tar så lang tid, og jeg har alle brukt en del tid på dette innlegget.

Publisert: 30.07.2012 @ 18:23 Kategori: Ukens Kommentarer: 0

innkjøp fra Nederland-tur!

Hei!

Tenkte å ta innkjøpsinnlegget fra Danmark-Tyskland-Nederland turen. Hvis dere har lest innleggene om turen, så dere sikkert at vi hadde utrolig lite tid til shopping. Derfor ble det bare noen få ting, men er jo bedre enn ingenting.

Var litt rart når jeg skulle finne tingene for å ta bilde av dem, siden jeg var sikker på at det var litt flere ting, men kommer ikke på hva i så fall. Uansett, viser tingene jeg har.

// USA skjerf fra en butikk som heter C&A, Nederland (tror jeg det var)//

// sko fra Zara, Nederland //

// topp fra Gina Tricot, Danmark //

Toppen er egentlig ganske mye finere på, men tok disse bildene kvart over 3 i natt, så følte ikke helt for å stille opp på bilder med mitt trøtte ansikt. Selv om jeg egentlig ikke var så trøtt da... Hadde heller ikke noen gamle bilder med den på, men dere har sikkert sett sånne topper før uansett.

Tror det var det egentlig. Har fortsatt følelsen av at det er noe jeg har glemt, men jaja...

Hva synes du?

Publisert: 30.07.2012 @ 15:43 Kategori: Blogg Kommentarer: 0

Viking-seier!

Hei!

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra Viking-kamp. Var god stemning der - Viking vant 5-0! Var utrolig bra spilt av dem i dag, så de fortjente virkelig den seieren. Var litt morsomt for på vei bort satt to av søskenbarna mine og onkelen vår på med oss. De heier på Sandnes Ulf, som var det laget spilte med. Vi satt ikke sammen med de under kampen, siden de satt på bortelagsfeltet tror jeg, så når vi skulle møte dem igjen  etterpå klarte vi ikke helt å la være å plage dem litt. Haha! Spesielt siden han ene hadde gjettet på 4-2 til Sandnes Ulf. Gikk ikke helt som forventet for han...
Når vi satt oss i bilen igjen, og hadde kjørt noen få meter, så vet jeg ikke helt hva som skjedde, men plutselig hadde vi punktert eller noe. Pappa hadde en reserveløsning da, så det gikk helt fint, men tok jo litt ekstra tid. Ikke at det gjorde meg noe. Jeg satt helt bakerst, siden vi har sånn 7-seter som vi bare kan slå opp to seter i bagasjerommet, med sjokolade og facebook + Justin Bieber på høytalerene!

Forresten, er det bare her været har vært ekstremt merkelig i dag? Haha! Men først i dag regnet det dødsmye, så jeg gikk for å se en film, og plutselig var det sol, sånn at jeg sprang ut for å sole meg. Og så senere begynte det å regne igjen, men så var det sol igjen, og... Ja, dere skjønner tegninga. Endte med at halve banen var mørk og halve hadde sol over seg, og så kommer jeg med min super-smarte kommentar: "ser mørkt ut for Sandnes Ulf" (siden det liksom var deres halvdel som var mørk). Ja, jeg burde virkelig bli komiker, ehehe....

Hello there webcamera-bilde! Haha, hadde ikke noen bilder, så måtte bruke nødløsningen min...

Hadde dette da, fra i går når vi spiste taco! Men var ikke så mange som gadd å følge med...

Og så dette da, siden jeg først var i gang - Fra Sverige, når vi plutselig fant ut at vi skulle bade!

Publisert: 29.07.2012 @ 21:51 Kategori: Hverdag Kommentarer: 0

Ut på tur - bilder!

Hei!

I dag bestemte jeg og søsteren min oss for å ta en tur. Så litt etter frokost pakket vi med oss vann og kamera, og syklet innom dyrebutikken for å fikse noe til katten vår og etterpå til matbutikken for å ha med noe godt til turen. Vi hadde bestemt oss for å ta turen til ett fjell som er i nærheten der det er ganske fint å gå tur. Det er ett stykke til der selve fjellet starter, så derfor syklet vi bare opp der sånn at vi kom oss fortere bort.

Det tar ikke så utrolig lang tid å gå opp egentlig, og det er fin grusvei hele veien opp så det er jo fin tur. Når vi kom opp satt vi bare der med ballerina-kjeks og musikk. Hadde også med kameraet, og zoom-linsa mi, så har tatt en del bilder jeg kan vise. Må kanskje fikses litt, så må nesten se hvor mange jeg gidder å legge ut. Var i alle fall utrolig koselig, så vi fant ut at vi må ta sånne turer litt oftere. Og så er det jo litt trening også, selv om vi kanskje tar det igjen på alt maten vi har med....

Synes det var litt kult siden det kom et fly forbi med reklame bakpå.. Hvis dere ikke ser hva som står er det "siba har svenskepriser".

Og så måtte vi jo skrive oss inn i boka som er der oppe..

Hva synes du om bildene?

Publisert: 28.07.2012 @ 20:23 Kategori: Hverdag Kommentarer: 1

hjem i dag!

Hei!

Vi reiser hjem i dag, så vi har ikke gjort så mye utenom å rydde og sånn. Var ikke akkurat helt topp vær i dag heller, så da var det ikke så mye å gjøre. Har jo hatt fint vær i to dager nå, så da kunne det ikke fortsette, haha. Blir litt herlig å komme hjem igjen nå også. Tror egentlig ikke jeg har flere planer for sommerferien, så da får jeg nesten bare se hva som skjer. Har egentlig ingenting å skrive om nå, og rekker ikke å begynne på et mer interessant innlegg siden vi holder egentlig på å pakke sammen tingene våre og sånn nå. Nå roper mamma også, så vi snakkes bare når jeg kommer hjem.

//random bilde fra google//

Publisert: 27.07.2012 @ 17:57 Kategori: Hverdag Kommentarer: 0

Kano-tur!

Hei!

Rakk ikke å blogge mer i går heller. Vi hadde jo besøk som jeg nevnte, så tiden gikk til det. Nå har jeg faktisk tatt litt bilder til dere, selv om det var med kameraet til søsteren min, siden jeg gadd ikke å dra med speilreflekset ut på tur. Haha, dere aner ikke hva jeg måtte gjøre for å få koblet kameraet hennes til macen. Hun har nemlig ikke sånn minnekort som passer inn i minnekort-ting i PC, men et mindre. Hun hadde heller ikke med ledning til å koble kameraet til. Så jeg tok minnekortet hennes i min mobil, og koblet det til via laderen min. Følte meg ganske smart...

Uansett, i går fikk vi endelig litt fint vær. Var i hvert fall en del sol, og varmt nok til å gå i shorts og sånn. Når de folkene kom opp tok vi en tur, og grillet litt med engangsgrill og sånn. Senere tok jeg, søsteren min og hun jenta som var besøk en tur på sykkel. Vi fant en plass der det lå en kano, og den var ikke låst fast eller noen ting. Vi klarte ikke helt å motstå fristelsen, og siden det ikke var noen folk der, så lånte vi den bare en liiten tur, ehehe. Haha, var sykt gøy da, selv om vi følte oss passe teite der vi satt i en kano vi bare hadde tatt og spiste sjokolade.

Av en eller annen grunn får jeg aldri til å laste opp flere bilder av gangen når jeg er på macen, så jeg må nesten bare ta ett og ett. Tar bare de jeg gidder da, kommer an på hvor lang tid det tar for hvert bilde...

Båten lå der så fint alene

Var i alle fall en veldig koselig tur, haha!
Men vi snakkes.

Publisert: 26.07.2012 @ 17:59 Kategori: Hverdag Kommentarer: 1

oppdatering fra hytta...

Hei!

Føler alle innleggene i det siste har startet med dette, men sorry for dårlig blogging. Rakk ikke å blogge i går.
Litt etter frokost tok vi en sykkeltur ned til Haugen i Sirdalen. Det var utrolig herlig å sykle her faktisk. Senere kjørte vi inn til Tonstad for vi skulle i en sånn badehall-ting, der de har boblebad og svømmebasseng og sånn forskjellig. Har ikke vært der før da, men mamma og de synes det var veldig bra der. Men når vi kom inn der var det jo selvfølgelig stengt, så vi måtte egentlig bare snu.
Det skjer ikke så mye annet interessant her oppe. I dag får vi i alle fall besøk av en familie, men det er bare to voksne og ei jente på lillesøsteren min sin alder. Er jo koselig med besøk uansett. Tror vi skal ut på tur når de kommer her, som sikkert ikke er så veldig lenge til.

Har egentlig ikke tatt noen bilder de siste dagene. Motivasjonen er ikke helt på topp når det bare regner, og ikke er noe spesielt å ta bilde av uansett.

Arkivbilde. Fant ingenting som passet, og jeg hater å finne random bilder å legge ut når jeg er på pappa sin mac, siden da vet jeg ikke hva som er, og det er så stress siden de samme bildene går igjen 100 ganger...

Men vi snakkes senere hvis jeg gidder/rekker det. Har en idè til et litt bedre innlegg enn bare hva jeg har gjort, siden det ikke akkurat er så mye.

Publisert: 25.07.2012 @ 11:38 Kategori: Hverdag Kommentarer: 1

På hytta...

Hei!

Rakk ikke å blogge i går heller. Vet jeg har vært veldig dårlig i sommerferien, og sier hele tiden at jeg skal skjerpe meg, men det funker ikke helt akkurat. Det er ikke så veldig lett å få til når jeg reiser rundt på plasser uten internett eller uten PC, men da får jeg i alle fall en liten sommerferie fra bloggen også... Nå er vi i alle fall på hytta. Er ikke sånn veldig kjekt  på sommeren egentlig, men mamma og de måtte opp for å fikse litt ting. Male og sånn. Så jeg har i alle fall brukt dagen til nå på å pusse ei dør. Utrolig kjekt...

Men i alle fall, på hytta har vi ikke internett, men vi har med sånn mobilt internett. Det er ikke ubegrenset med internett på den så jeg vet ikke hvor mye jeg får blogget, men skal prøve å få det til så godt jeg kan. Har ikke bilder eller noe akkurat nå, så vi snakkes senere forhåpentligvis.

Publisert: 23.07.2012 @ 13:11 Kategori: Hverdag Kommentarer: 0

Campingtur 16.07 - 20.07

Hei!

Nå er vi hjemme igjen fra campingtur. Kom hjem i går, men var så sent at jeg ikke fikk tid til å blogge. Har heller ikke hatt mulighet til å blogge i mens jeg var der. Nå er jeg i alle fall tilbake igjen. Så lenge det varer...

Vi reiste jo på mandag, og på vei ned tok vi et stopp i Kristiansand for å besøke noen folk der som vi kjenner. En av guttene hadde bursdag, så vi ble servert kake og hele pakken. Fin pause i alle fall, haha! Campingplassen vi bodde på het Rognstranda camping, som ligger i Langesund tror jeg det er. Når vi kom satte vi bare opp teltet før vi gikk å la oss siden vi kom ganske sent. På tirsdag reiste vi først inn til sentrum i Langesund, og gikk rundt for å se i byen og butikker og sånn. Senere reiste vi til Kragerø, siden var heller ikke så langt borte. I Kragerø var det tilfeldigvis en mini-konsert med "Sirkus Eliassen". Hadde ikke hørt om de før, men det var visst de som synger den der "æ vil bare dans". Var litt kult for de hadde fått spørsmål om å lage en cover-låt som går på radioen til sin egen versjon, så hadde de valgt "as long as you love me" av Justin Bieber, og laget den om til norsk. Om kvelden kom naboene våre også til campingplassen, så det var jo kjekt.

Han i den røde t-skjorten og han i den hvite er de som sang.

Onsdagen brukte vi egentlig bare på campingplassen. Vi badet, solte oss og bare chillet egentlig. Klokken fem var det se-og-hør sommerturne der. De reiser rundt forskjellige plasser i Norge og har sånn show der de har konkurranser, leker og deler ut flaskeposter. Det var også en der som heter Haji Saleem, som sang låta "sommernatta". Tror den går på radioen for tiden, men har ikke hørt den der selv. Fikk faktisk tak i en flaskepost som de hev ut fra scenen også, men var ikke akkurat noe spesielt inni. Fikk i hvert fall et håndkle og muligheten til å bli med i konkurranse på å vinne sydentur.

På torsdag reiste vi til Sverige med naboene jeg snakket om tidligere. Vi kom til Sverige i 12-13 tiden, så da gikk vi bare rundt i Strømstad, der båten legger inntil. Vi fant en plass der det gikk an å bade, og vannet var så utrolig herlig at vi plutselig fant ut at vi skulle bade. Så da gjorde vi det da! Senere gikk vi for å spise, og etterpå tok vi bare båten tilbake til Norge. Rett ved siden av der vi hadde parkert bilen hadde de satt opp tivoli, så vi måtte jo nesten prøve ut det også. Ganske smart av dem å sette opp det akkurat der båten legger inntil da, haha! Når vi kom tilbake til campingplassen var det bare å legge seg, og på fredag pakket vi bare sammen tingene før vi reiste hjem.

Slet litt med de to siste bildene, siden det blåste sånn. Haha!
Har egentlig vært veldig dårlig til å ta bilder på denne turen, men her var i hvert fall noe.

Snakkes senere!

Publisert: 21.07.2012 @ 14:34 Kategori: Hverdag Kommentarer: 2

Reiser til sørlandet

Hei!

Dette innlegget har jeg egentlig ikke tid til å skrive, men følte bare jeg måtte. Vi reiser nemlig til en eller annen plass på sørlandet, husker ikke helt hva det heter. Der kommer det sikkert ikke til å være internett-tilgang, så derfor blir det ikke blogging. Tror vi er hjemme igejn på lørdag eller noe sånn, og håper dere har forståelse for at jeg ikke får blogget. Kan prøve å skrive ett innlegg fra mobilen, men det er ikke så bra uansett. Men vi snakkes i alle fall når jeg er hjemme igjen.

Publisert: 16.07.2012 @ 09:51 Kategori: Hverdag Kommentarer: 1

Nederland del 2 - dag for dag

Hei!

Dette skulle jeg egentlig poste i går, men rakk ikke å skrive det ferdig da. Derfor kommer det heller nå, og sorry for at jeg ikke blogget i går. Og det var ikke planlagt at det skulle ta så lang tid før det ble postet i dag, men har ikke rukket før nå. Dere aner ikke hvor lang tid jeg har brukt på dette...

Da tenkte jeg å ta del 2 av Nederland-turen. Har dessverre ikke hatt tid til å skrive dette innlegget før i dag, så det er derfor det kommer så sent. Skriver om det på samme måte som i går - dag for dag altså.

Dag 4: Denne dagen var den dagen vi skulle besøke den blomster-tingen. Tror det er sånn ganske stor ting i Nederland. Heter i alle fall Floriaden 2012. Vi var der hele dagen, og i begynnelsen var det greit nok siden jeg liker å ta bilder, så det var jo mange fine blomster å ta bilde av, men etter mange timer ble det ganske kjedelig egentlig. Spesielt siden det var sånn ca. 30 grader og helt blå himmel, og jeg gikk rundt i langbukse og t-skjorte, når alt jeg egentlig ville var å ligge i en bikini å sole meg... Etter det reiste vi videre til et annet hotell i Nederland, hvor vi gikk en liten kveldstur før vi la oss.
Har alt for mange bilder av den dagen, så jeg velger bare ut noen.

Har egentlig ganske mange flere fra den dagen, men la ikke ut mer sånn at det ikke ble for mye. Har nemlig en del fra en annen dag også.

Dag 5:

Først reiste vi inn til sånn blomster-auksjon, men det hadde stengt. Klokken var liksom bare 11, og det var stengt fordi alle blomstene var solgt! Så de i informasjonen sa vi skulle komme tilbake neste dag i 7-8 tiden om morgenen, og så sa de voksne at da fikk vi gjøre det da, og jeg trodde jo de tullet siden det betydde vi måtte stå opp klokken 6, men neida.... Det var helt seriøst! Etter vi hadde vært innom der reiste vi i hvert fall inn til Den Haag (Tror det skrives sånn...). Vi gikk og shoppet, men fikk ikke så god tid så det ble ikke så mange innkjøp. Kan heller vise i ett annet innlegg siden jeg har ikke bilder av det.
Har egentlig ikke bilder fra denne dagen, utenom ett da.

Dag 6:

Dette var da den dagen vi måtte stå opp klokken 6! Og, utrolig nok, jeg og Silje kom oss opp og var helt ferdige med stelling og pakking når vi skulle. Så vi reiste inn til denne blomsterauksjonen. Det er der sånne folk sitter og kjøper blomster, og etterpå blir de sendt ut med lastebiler og sånn til flere andre land, der de blir solgt i butikkene. Det var egentlig utrolig kjedelig, og det at vi bare hadde sovet noen få timer gjorde ikke ting bedre akkurat. Etter en stund der fant vi en plass for å spise frokost. Det var litt teit, for etter vi hadde vært på blomsterauksjonen gikk vi til bilen og søkte på GPS-en etter en plass å spise. Så fant vi en plass, og kjørte for å finne den. Der vi havnet var på nedsiden av samme bygget vi nettopp hadde vært i, så vi måtte bare kjøre opp igjen å parkere så gikk vi tilbake akkurat der vi hadde vært først. Haha! Etterpå kjørte vi en stund, siden vi skulle begynne på tilbakereisen. Vi stoppet i en eller annen by og tok en båttur på kanalen. Tror det kalles "Hollands Venezia" eller noe sånn. Var i alle fall veldig fint, og utrolig søte hus! Vi kom til hotellet på kvelden en gang, og det var litt stress siden hotellet hadde ikke fått med i bestillingen at vi skulle ha to rom, bare ett, men det fikset seg. Hotellet hadde sånn kul seng som man drar ut fra veggen, som jeg og Silje skulle sove i. Vi synes jo det var så kult, siden de alltid har det på film...

Følte oss utrolig kule på det siste bildet, ehehe...

Dag 7: Vi begynte å kjøre rett etter frokost, og i Danmark tok vi en pause. På et kjøpesenter... Jeg og Silje syntes jo selvfølgelig at pausen var alt for kort, men begge rakk å kjøpe noe da. Tar det i innkjøps-innlegget. Vi kom til båten i rett tid, og så kjørte vi bare hjem fra Kristiansand når den var ferdig. Haha, før vi reiste fra hotellet forresten, så hadde vi lånt sånn bagasje-tralle som man ofte ser på hoteller og kjørt en liiten tur meg. Følte oss passe teite, men det var utrolig morsomt!

Det var vel hele turen, det! Var en del kjøring og sånn, men var veldig koselig at jeg fikk være med. Og jeg og Silje har i hvert fall ledd nok, haha!
Hva synes du om bildene?

Publisert: 15.07.2012 @ 23:49 Kategori: Bilder Kommentarer: 0

Nederland - dag for dag!

Hei!

Tenkte å skrive litt om Nederland-turen. Har utrolig mange bilder derfra, men kan vise noen av dem. Vet ikke helt hvor jeg skal begynne, men siden vi reiste mye og gjorde en del forskjellig så kan jeg egentlig bare ta det dag for dag. Jeg reiste altså med tanten min, typen hennes, søskenbarnet mitt Silje og farmor.

Dag 1: Vi startet turen med å kjøre til Kristiansand for å ta danskebåten. Var litt irriterende for ferja var forsinket så vi sto og ventet på kaien i tre timer, etter å ha kjørt i mange timer først. Den kom til slutt da, og om kvelden sov vi bare på et vandrehjem eller noe sånn i Aalborg.  Skulle jo bare sove der noen timer, så de hadde bare bestilt noe billig, og det var egentlig helt greit der. Det var litt merkelig når vi kom der, for jeg kjente meg igjen der, og så plutselig kom jeg på at jeg hadde vært der før, en gang familien hadde vært i Danmark og vi bare skulle overnatte en natt så da tok vi også bare noe billig og enkelt.

Har ikke så mange bilder fra denne dagen, men gikk jo mest i kjøring da.

Dag 2: Vi kjørte videre rett etter frokost. Vi kjørte til Lübeck, Tyskland hvor vi skulle overnatte. Hotellet der var utrolig fint. Tror det hadde 36 etasjer eller noe sånn, og det var spa der og rommene var også kjempefine. Når vi kom fram så gikk vi ut for å spise. Fikk faktisk syden-følelse av å gå der, for det var utrolig varmt og så var det så fint. Vi gikk på en restaurant, og etterpå gikk vi bare en liten kveldstur for å se litt i byen.

Har ganske mange bilder der fra. Skulle prøve å ta bilde av grensen fra Danmark til Tyskland, men det gikk så fort og det var ikke akurat noe spesiellt, så resultatet ble bildet under her:

Og hvis dere lurte spiste jeg ikke den desserten det er bilde av med meg alene, haha!

Dag 3: Etter frokosten gikk vi for å utforske spa-området. Etter å ha funnet ut hva vi kunne gjøre der, gikk de voksne ut på en tur eller noe i byen, mens jeg og Silje gikk inn i spaet. Det kostet jo selvfølgelig penger å få massasje og sånn, så det gjorde vi ikke, men det andre kunne vi gjøre gratis. Etterpå begynte vi å kjøre mot Nederland. Kunne godt vært lengre i Lübeck, siden det var en nydelig by, og hotellet vårt var jo utrolig fint. Faktisk var vi aldri på toppen av hotellet, som var litt synd siden det hadde så mange etasjer, men vi var på vei opp rett før vi skulle reise og da fant vi ikke ut hvordan vi skulle komme oss til toppen... Vi kom oss i hvert fall til hotellet vårt i Nederland, og der tok vi oss også en liten kveldstur for å se litt rundt og så spiste vi middag på hotellet.

Den bøtta som dere ser nedenfor var sånn vi skulle dra, og så ble den fylt med kaldl vann som ble helt over oss. Og ja, vi prøvde! Hadde ikke så mange bilder fra selve spaet, for de fleste ble tatt med iPhonen til Silje, og de bildene har jeg ikke.

Dette innlegget ble ganske langt, så jeg legger ut resten i morgen, sånn at det ikke blir alt for mye på en gang!

Synes om bildene?

Publisert: 13.07.2012 @ 20:34 Kategori: Bilder Kommentarer: 3

Golden Circle billetter!!

Hei!

Hadde egentlig sagt til meg selv at jeg ikke skulle skrive mer om alt dette med Justin Bieber billetter og sånn, men.... JEG FIKK GOLDEN CIRCLE BILLETTER! Og det fortjente caps lock! Det begynte med at jeg bare var innpå facebook, og så leste jeg på Norske beliebers-gruppen at billettservice hele tiden la ut nye plasser og sånn, så jeg tenkte bare å sjekke. Egentlig bare på tull, siden jeg var ganske sikker på at jeg ikke kom til å få. Så kom jeg inn og trykte på Golden Circle billett, og så plutselig kommer det opp at jeg bare måtte fullføre og at de holdt av billettene og sånn. Jeg begynte seriøst å skjelve helt sykt, og så løp jeg ut til pappa for han måtte betale med sitt kort, og nå har jeg GC billetter. Er helt i hundre, og klarer ikke å vente til 17. april! Selv om det er en god stund til...

Åh, gleder meg sånn!

Noen andre som skal på konsert den 17.?

Men nå skal jeg ta en pause med alt Bieber-skrivingen min, så snakkes vi senere med Nederland-innlegget håper jeg.

Publisert: 13.07.2012 @ 14:23 Kategori: Hverdag Kommentarer: 0

Believe tickets!

Hei!

Nå har vi kommet hjem fra morfar, og det er jo litt herlig å være hjemme igjen også. Skal prøve å blogge litt normalt igjen da. Kan ikke love for mye da, siden det er sommerferie. Vi har i hvert fall kjørt i ca. 6 timer i dag, så mesteparten av dagen min har gått til det. Tror ikke det blir så lenge til jeg legger meg. Eller mest sannsynlig blir det vel det, men kan late som i alle fall... Tenkte å stå opp i morgen for å gå på trening. Er ganske lenge siden jeg har trent nå, så det er vel på tide snart. Skal begynne å se litt gjennom bildene fra Nederlands-turen, så kommer det vel ett innlegg med det i morgen eller noe. Har utrolig mange bilder jeg må se gjennom siden vi har samlet alle bildene inn på en minnepenn. Derfor kan det ta litt tid, men skal prøve å få gjort det.

Ellers så fikk jeg ikke billetter i dag, men har jo ståplasser. I begynnelsen var jeg egentlig litt lei for at jeg ikke hadde fått de plassene jeg ville, men når jeg leste at det var 125 000 inne på billettservice i dag kl. 09.00 som skulle kjøpe billetter så ble jeg bare utrolig glad for at jeg i det hele tatt har billetter. Har vel ikke helt gått opp for meg at jeg skal se idolet mitt live heller enda, men gleder meg jo selvfølgelig helt sykt! Og så er jeg stolt over at han solgte ut begge konsertene på 30 minutter, og hvis billettservice hadde hatt kapasitet til det hadde det bare tatt 2 minutt! Selv om det er synd for alle de som ikke fikk billetter siden det klikket og sånn...

Kan ikke tro at jeg fikk billetter!
Men vi snakkes!

Publisert: 12.07.2012 @ 23:20 Kategori: Hverdag Kommentarer: 2

Bieber-billetter!

Hei!

Vet det er veldig dårlig blogging for tiden, men det er ikke så lett å få til her. Internettet går veldig sent og PC-en er ikke så mye raskere. I dag har vi i alle fall vært en tur i Bergen. Kjøpte egentlig ikke noe spesielt, men er kjekt å gå rundt i byen og sånn uansett.
De siste dagene har det vært så mye stress rundt det å få billetter til når Justin kommer til Norge. Regner med at dere har fått med dere det i alle fall. Jeg fikk i alle fall billetter i går, så var helt i lykkerus, men det er bare vanlige ståplasser så jeg skal prøve å kjøpe golden cirle billetter i morgen, Tror ikke jeg får tak i diamond circle uansett, og i hvert fall ikke når nettet er så tregt. Skal prøve å selge de andre ståplassene i så fall. I dag la de jo også ut sånne kuponger med koder til førsalg i dag på forskjellige Rimi-butikker, og fikk tak i en sånn også, men da var GC og DC utsolgt. Skal ikke skrive ett veldig langt innlegg om dette, men måtte nesten skrive at jeg i alle fall har billetter!!
Vi snakkes sikkert i morgen heller. Har ikke bilder på denne PC-en nå, så det blir litt kjedelig innlegg, men skal prøve å blogge bra igjen snart.

Publisert: 10.07.2012 @ 22:54 Kategori: Hverdag Kommentarer: 4

De siste dagene...

Hei!

Vet det er en god stund siden jeg har blogget nå. Har kommet hjem fra Nederland, og nå er jeg hos mor far som bor ca. en time utenfor Bergen. Tenkte jeg skulle skrive ett innlegg litt senere, der jeg skriver mer detaljert om turen og bilder. Vi har i alle fall vært hos morfar siden fredag. Vi kom her i 18-tiden den dagen. Hadde kommet hjem fra Nederland ca. halv 12 om kvelden på torsdag, så jeg måtte bare pakke og sove, før vi reiste igjen.

I går var det en sånn marknad-ting her. Det var greit nok det, men det var nesten sånn at enten var det litt eldre folk eller så var det små barn. Om kvelden var det ett eller annet nede på kaien som mamma og de var på, så da var jeg barnevakt for søsknene mine. Vi laget brownies. men skjønner ikke helt hva vi gjorde feil siden den ville aldri steke seg. Etter sikkert nesten en time i ovnen ble den ferdig da. så den ble god til slutt. Og så så vi pus med støvler. Er helt forelsket i den katten, haha!

Nå vet jeg ikke helt hva jeg skal finne på. Er ikke så utrolig mye å gjøre her, men er jo koselig å besøke morfar da. Han har i alle fall nett, selv om det går ganske tregt. Skal kanskje ut på en luftetur med mamma snart, selv om været ikke er så veldig bra.

Hadde tenkt å laste opp litt flere bilder, men det tok sikkert 5 min. å laste opp bare dette bilde, så jeg tror jeg bare lar være. Vi snakkes i alle fall!

Publisert: 08.07.2012 @ 13:01 Kategori: Hverdag Kommentarer: 0

Shopping i nederland

Hei!
Er fortsatt i Nederland så er litt vanskelig med bloggingen. Akkurat nå sitter jeg liksom på en restaurant og blogger, siden det er ikke internett andre plasser. I dag har vi i alle fall vært på shopping! Fikk kjøpt noen ting, så kan vise når jeg kommer hjem. Rekker ikke lengre innlegg nå, så vi snakkes heller.

Publisert: 03.07.2012 @ 21:06 Kategori: Hverdag Kommentarer: 0

I nederland

Hei!
Nå har jeg endelig litt nett, men bruker bare mobilblogging så det blir ikke så bra. Akkurat nå er vi i Nederland. Vi kom her i dag etter å ha kjørt maange timer fra Tyskland, og dagen før det var vi i Danmark. Hotellet vi sov på i natt var dødsfint i alle fall. Det var til og med gratis spa-ting så der var i alle fall jeg og Silje i begynnelsen av dagen. Nå er vi egentlig på vei i seng, for vi skal stå tiiidlig opp i morgen. Så vi snakkes!